شرایط بازگشت یا تعویض کالا:
1- وجود ایراد در کالا
واحد کنترل کیفیت مزون جولیتا قبل از بسته بندی مرسولات، با دقت و حساسیت بالایی کالاهای سفارش داده شده را بررسی نموده و درصورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام می‌نماید با این وجود در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، و ایراد ذکر شده مورد تأیید کارشناسان مزون جولیتا باشد این مجموعه نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام می‌نماید. در صورتی که کالای مورد نظر در فروشگاه موجود نباشد به انتخاب مشتری، با کالای مشابه دیگر تعویض و یا وجه پرداختی به حساب مشتری واریز می‌گردد.

لازم به ذکر است که مراحل فوق ظرف مدت 2 تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا توسط مزون جولیتا انجام خواهد شد.

2–عدم تطابق کالا

در صورتی که کالای تحویلی مغایر با کالای سفارش داده شده توسط مشتری باشد با رعایت شرایط زیر مشمول سرویس تعویض می گردد. در صورتی که کالای مورد نظر در فروشگاه موجود نباشد به انتخاب مشتری، با کالای مشابه دیگر تعویض و یا وجه پرداختی به حساب مشتری واریز می‌گردد.

شرایط تعویض کالای نامنطبق

الف) در صورت عدم انطباق کالای تحویل شده با نمونه ارائه شده در سایت مشتری باید حداکثر تا دو روز پس از تحویل کالا، نسبت به اعلام درخواست تعویض با کارشناسان مزون جولیتا از طریق واتساپ(09109059282) در تماس باشد چراکه در غیر این صورت کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی‌باشد.
ب) استرداد کالا مستلزم جدا نشدن تگ‌ها از کالا بوده و در صورت جدا شدن یا مخدوش بودن تگ ها، قابل استرداد نیست.

ج) کالای برگشتی می‌بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط مزون جولیتا دریافت شود و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض می‌شود.

“شایان ذکر است مسئولیت ثبت سفارش با مشتریان محترم می‌باشد و در صورت تغییر در سفارشات، هزینه ارسال مجدد و برگشت کالا بر عهده مشتریان محترم خواهد بود”